لیگ برتر ایران

۳ امتیاز بازی خانگی مقابل فولاد برای سپاهان حیاتی بود

مجله فوتبالی:بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما سه شکست متوالی را متحمل شده و شرایط روحی و روانی‌مان اصلاً خوب نبود، سه امتیاز بازی خانگی مقابل فولاد برای سپاهان حیاتی بود.برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی در ارتباط باشید.

امید نورافکن پس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: از کسب سه امتیاز این بازی مهم خدا را شکر می‌کنم. تیم ما سه شکست متوالی را متحمل شده بود و شرایط روحی و روانی‌مان اصلاً خوب نبود؛ هیچ‌کدام از بازیکنان تیم از خودمان رضایت نداشتیم، اما از کسب پیروزی در این دیدار مهم بسیار خوشحال هستم. سه امتیاز این بازی خانگی برای سپاهان حیاتی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره بازی آینده سپاهان مقابل آلومینیوم اراک، تاکید کرد: شرایط‌مان بهتر شده و امیدوارم در بازی سخت خارج از خانه هفته آینده مقابل آلومینیوم باز هم دست پر از زمین بازی خارج شویم تا شرایط بدی که به سمت سپاهان آمده بود را به طور کامل پشت سر بگذاریم. همیشه گفته‌ام سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ده سال اخیر ایران است و از حضور در این تیم بسیار خوشحالم، امکانات سپاهان نیز هرساله در حال افزایش است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد خود در برابر فولاد و به ثمر رساندن گل برتری سپاهان، گفت: مانند دیگر اعضا تیم وظیفه و تلاشم را برای پیروزی سپاهان در این دیدار انجام دادم و دستورات کادرفنی را اجرا کردم. یک پاس‌گل و یک گل هم به‌ثمر رساندم اما مهم این است که روند شخصی و تیمی‌مان ادامه‌دار باشد.

بازیکن ملی پوش سپاهان دباره شرایط تیم‌ملی ایران و دیدارهای آتی در مقدماتی جام‌جهانی، توضیح داد: نتایج بسیار خوبی به‌همراه تیم‌ملی در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی کسب کردیم، نمی‌توانیم متوقف شویم و باید به این روند و راهمان ادامه دهیم‌. اگر دیدارهای آینده تیم ملی مقابل عراق و امارات با حضور هواداران برگزار شود کمک بسیاری به ما خواهد کرد. همچنین سیستم کمک‌داور ویدئویی هم امیدوارم به ورزشگاه آزادی اضافه شود، هدف اول ما پیروزی مقابل عراق است تا صعودمان به جام‌جهانی قطر را قطعی کنیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید