جدیدترین ها

این ۴ ستاره و فقط یک انتخاب؛ خوشحال باشیم یا ناراحت؟

مجله فوتبالی :تیم ملی والیبال ایران به شکل قابل توجهی در یک پست غنی از بازیکن است. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چندی پیش در حالی رقابت های لیگ ملت ها برای ایران به پایان رسید که یک نام غیرمنتظره به عنوان ستاره ایران در این تورنمنت معرفی شد. امین اسماعیل نژاد که از همان هفته اول توانست خود را به ترکیب شروع کننده برساند و در اکثر مسابقات عملکرد خیره کننده‌ای از خود ارائه دهد.

اسماعیل نژاد در حالی ستاره ایران در لیگ ملت ها لقب گرفت که پیش از آغاز مسابقات پیش‌بینی می‌شد که صابر کاظمی یعنی دقیقاً هم پستی او در چنین وضعیتی قرار داشته باشد اما مصدومیت این بازیکن و البته فرم نه چندان خوب او باعث شد که اسماعیل نژاد از فرصت استفاده کرده و تمام معادلات را بر هم بزند.

هفته دوم به بعد هم یک ستاره دیگر به نام بردیا سعادت به اردوی تیم ملی والیبال اضافه شد و تا پایان رقابت‌ها شاگردان بهروز عطایی را همراهی کرد. تا اینجا از سه پشت خط زن فوق العاده نام بردیم اما این همه دارایی های والیبال ایران در این پست محسوب نمی شود چراکه امروز پوریا یلی نیز با عملکرد فوق العاده خود برابر قطر نشان داد که او هم می تواند شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات بزرگ باشد. همه اینها در حالی است که ما امیر غفور را هم در این پست در اختیار داریم که هنوز از مسابقات ملی خداحافظی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید